Emerson, Lake & Palmer.

Fa temps que no publique cap post al meu bloc. Molta feina i obligacions familiars fan que no puga mantindre aço tant be com voldria.
I fent un repas al que he publicat fins ara estic satisfet amb el resultat. Pensava fer un post amb comentaris d’actualitat sobre tot el que esta passant, pero he vist la imatge del post dels YES i he decidit d’escriure sobre un altre grup de la mateixa fornada que no coneixia i he descobert fa uns dies.
Dissabte passat ens vam torturar amb una visita a “Nuevo Centro” per anar de rebaixes i no vaig poder evitar la temptacio de visitar discos Amsterdam, on en una caixa de vinils de segona ma vaig trobar dos albums dels “EL&P”. Naturalment vaig comprar-los de seguida i quan vaig arribar a casa vaig quedar molt gratament sorpres pel que vaig escoltar.
El primer es “Works, vol1“. Un doble album en el qual cada cara representa les composicions o seleccio de cadascun dels musics, excepte l’ultima, que fan en comu. La part de Keith Emerson es el “Piano concert #1”. Una composicio que em du fascinat des del diumenge.
Moltes peces a l’estil que un pot esperar d’una banda progressiva dels 70, pero amb referencies a Bach, Prokofiev, Aaron Copland o Tchaikovsky i amb temes com “L.A. nights” que ben podrien haver signat els Eagles o Canned Heat. Molt recomanable. No apte per orelles acostumades a Melendi o Lady Gaga.
L’altre disc es “Trilogy“. Un album mes en l’estil d’altres bandes progressives i amb tot el que pots esperar d’ells; Improvisacio, atonalitat, moog, piano “honky tonk”, Aaron Copland i una “Fugue” que em te boig per agafar el tema.

Anuncis


Deixa un comentari

