Yes.

Com que ja tinc una edat i porte col·leccionant discos des dels 14 anys, he arribat a tindre tants que la majoria no se ni on son. De fe n’hi han que fa molts anys que no me’ls pose. De tant en quant escolte algu d’aquestos i es com retrobar un vell amic perdut. El problema es la meua facilitat per enganxarme a melodies i gastar diners en completar una col·leccio que mai no s’acaba.
¿I a que ve tot aixó? Doncs per que fa uns dies em vaig tornar a posar “Tormato”, l’album dels Yes i porte alguns dies retrobant-me amb el rock progressiu. De la meua llista de discos de Genesis, Yes, Asia, EL&P, Dream Theater, etc… he arribat a la conclusio que els que mes m’agraden son “Close to the edge” dels Yes i “Images and words” dels Dream Theater.
No tinc ni idea de com m’ha entrat la deria per escoltar aquesta musica. Pero estic encantat amb la meua segona adolescencia.
El que si que tinc molt clar es que aquestos gustos musicals que vaig agafar fa 25 anys han condicionat els meus gustos musicals posteriors, que van des del jazz fins la musica barroca.

Anuncis

One Comment on “Yes.”

  1. Elies ha dit:

    De veritat, no se si he sentit alguna d’eixes cançons pero tot el que has dit es molt bonic. Jo l’unic que se es que també m’agrada la musica d’un altra època com es la música disco dels 70.
    I si que es veritat que la música que escoltares fa anys ens condiciona els gustos musicals de hui.
    Jo crec que esta es la condición que ens fa diferents als altres, que tenim mes personalitat per no deixar-nos arrastrar per les modes.
    Be, ja parlem.
    Auto cacau.


Deixa un comentari

